sobota, 30 maja 2015

Artur odpowiada na moje pytania♥

Hello!
Postanowiłam mojemu narzeczonemu zadać kilka pytań, napiszę wam pytania i
jak Artur odpowiadał
Co mój narzeczony wie o mnie♥ I jak odpowiada na pytania zamieszczam niżej;)

Ania pyta: Lubisz czytać mojego bloga? 
,,Lubię czytać Twojego bloga bo jest opisany ciekawie i interesująco, czytając każdy post można go sobie wyobrazić to co robi autorka i opisuje. Twój blog jest taki fajny i w nim nie zanudzasz. Obyś pisała go zawsze"

Ania pyta: Jaka jestem Twoim zdaniem?
,,Jesteś wierna, szczera aż do bólu, co myślisz to mówisz, nigdy nie kłamiesz"

Ania pyta: Co cenisz sobie we mnie najbardziej?
,,Szczerość, że umiesz pocieszać w trudnych chwilach. Wspierasz mnie zawsze gdy tego potrzebuje. Ciągle udowadniasz ,że nigdy na Tobie się nie zawiodę, cenię wszystko!"

Ania pyta: Kolor moich oczu?
,,Czasem niebieski,czasem zielony, zmienny, hihi"

Ania pyta: Czy podobam ci się?
,,Tak!!!!"

Ania pyta: Czy jestem zazdrosna?
,,Bardzo, mega zazdrosna ale lubię to w tobie"

Ania pyta: Czy jestem uparta?
,,Tak jesteś mega bardzo ale jakoś się dogadujemy hihi"

Ania pyta: Lubię porządek?
,,Tak lubisz ,umiesz sobie wszystko dobrze zorganizować, poukładać co ci sprawia potem
przyjemność. Masz hopla na punkcie sprzątania;p"



Brak komentarzy: