sobota, 23 maja 2015

Długo wyczekiwany filmik, pierwszy nagrany na Youtube w którym coś mówię do was♥

W tym poście chciałam wam przedstawić długo wyczekiwany filmik w którym coś
do was mówię, jak napisałam jest to 1 filmik nagrywany w którym mnie widać. Nagrywałam go jak było jeszcze bardzo dużo czasu do wakacji. Nagrałam go dla was a poza tym wypróbowałam nowy statyw do aparatu;) Efekt zadowalający. Kochani przepraszam za mrużenie oczów ale strasznie mnie raziło słońce;] Nie zwracajcie na to uwagi;] Filmik miałam dawno wstawić ale nie było na to czasu;] Jak mi coś nie wyszło to sorry ale nagrywam dla was 1 raz ten filmik. Teraz będę wam nagrywać częściej filmiki;) Buziaki;))




Buziaczki;*




Obraźliwe komentarze będą usuwane więc jeśli coś macie mówić coś obraźliwego
zachowajcie to dla siebie.


Brak komentarzy: