sobota, 23 maja 2015

Po długim czasie wracam do blogowania♥

H e j u s i a ♥

Ale się za wami stęskniłam, a nie pisałam nic od 26 kwietnia.. Aj nie wiem kochani
od czego zacząć, mam tyle do opowiadania♥ Przerwę od blogowania zrobiłam sobie przez jedną bardzo wścibską osobę, która mi docinała w związku z moim blogiem i bardzo mnie to denerwowało ale postanowiłam dziś wziąć się w garść i znów pisać posty, wstawiać zdjęcia i dodawać filmiki♥
Brakowało mi tego♥
Co u mnie?
A u mnie wszystko kochani w jak najlepszym porządku;) Niebawem jadę z narzeczonym
do Władysławowa za tydzień, po woli zaczyna się mani zakupów letnich. A poza tym do 2 lipca nawet można powiedzieć że sporo czasu więc od nowa postanawiam się wziąć za zdrowe jedzonko i znów wrócić do mega bardzo intensywnych ćwiczeń ale od jutra♥ No i dam radę! Od jutra mega wielka i jeszcze większa motywacja niż dotychczas ;] ! Uda mi się a za was też trzymam kciuki! Będę wam pisała o ćwiczonkach i co jem, itd;)


Zdjęcie z aparatu. Jeszcze mi się aparat popsuł i teraz jedynie pozostał mi tel do robienia zdjęć.
Ale mam nadzieję, to znaczy jestem w mega dobrej myśli że do naszych wakacji będzie
naprawiony no i na pewno tak będzie więc jak na razie będę wam wstawiać zdjęcia z tel;)

Do zobaczenia w następnym poście;)

Brak komentarzy: