wtorek, 31 stycznia 2017

Zdjęcia z Mojego Instagrama oraz filmiki z YouTube, Styczeń 2017 (Podsumowanie miesiąca) ❤

Hej Kochani❤
WTOREK 31.01.2017 rok
W dzisiejszym poscie na Moim blogu będzie podsumowanie miesiąca Styczeń. Postanowiłam, że do tego posta zbiorę parę najfajniejszych zdjęć z Mojego Instagrama i dam pod nimi poszczególne opisy. Miesiąc Styczeń minął bardzo szybko... niedawno pamiętam, że był Sylwester a już jutro będzie Luty.. Dni, miesiące bardzo szybko mijają, zanim człowiek się obejrzy to już zleci pół roku (hihi). Nie ma co się oszukiwać- taka prawda❤ Mam nadzieję, że Styczeń wspominacie bardzo dobrze❤
Z nowym miesiącem Lutym mam parę nowych wyzwań, postanowień... Na pewno Wam o tym napiszę w kolejnych postach.. Aaa teraz zapraszam na podsumowanie miesiąca❤

08.01.2017 rok- Spacer z Moimi pieskami (z nimi zawsze jest wesoło)❤

 

11-18 styczeń- Tydzień u Mojego Narzeczonego Artura❤







❤ Piesek Artura- Jessie i Książka Opowiesci z Narni
❤ Deserek dla mojego narzeczonego- galaretka plus ciasto
❤ Agata Meble- w poszukiwaniu mebli do urządzania naszego domku
❤ Manufaktura- WOŚP
❤ Obiad z narzeczonym (Nasza kolejna rocznica związku)


 29.01.2017 rok- Targi Ślubne w Łodzi
















Brak komentarzy: