poniedziałek, 30 stycznia 2017

Obrączki wybrane! ❤

Hej, hej Skarbeczki! ❤
Wczorajsza niedziela minęła mi bardzo przyjemnie. Od rana pojechałam do mojego narzeczonego a potem wybralismy się na Targi Slubne w Łodzi. Na Targach Ślubnych było bardzo fajnie, aczkolwiek niektóre rzeczy było ciężko zobaczyć ponieważ było bardzo dużo ludzi. Myslę, że to normalne bo ludzie, którzy planują slub wybierają się na takie wydarzenia! Chodzenie i patrzenie na Targach Ślubnych interesujących nas rzeczy zajęło nam około 2-3 godzinki.. Myslę Kochani, że warto wybrać się na Targi Slubne poniewaz jest wiele ciekawych rzeczy, znizek i wiele informacji mozna się dowiedzieć jak planujemy slub oraz wesele❤ A wy byliscie na Targach Ślubnych w Łodzi? Były już one w Waszych Miastach?





Co udało nam się załatwić będąc na Targach Ślubnych?
❤ Obrączki
W naszych planach było aby pod koniec stycznia znaleźć w salonach jubilerskich Obrączki Ślubne. Od razu na wstępie powiem Wam, że obrączki zamówilismy w salonie Apart. Naszym zdaniem jest to najlepszy salon jubilerski ze wspaniałą obsługą, a poza tym na Targach Ślubnych kupując obrączki było 15% rabatu. Myslę, że to cudowny rabat i jak najbardziej opłacalny, jesli ktos kupuje obraczki na to wspaniałe wydarzenie w Naszym życiu. Tydzień przed wybraniem się do Apartu w domu padła decyzja, że będziemy mieć Obrączki z połączenia białego złota ze żółtym. Gdy bylismy w Aparcie podalismy numer Obrączki, która nam się podoba i zaczęlismy przymierzać.... Powiem Wam co było dalej...❤ Potem nasunęła mi się mysl, że jednak może ,,Obrączki złote, klasyczne...?"... No i przymierzylismy obrączki klasyczne.... Gdy tak popatrzyłam na pierwszy wariant obrączek stwierdziłam, że one w internecie wydawały się ładniejsze niż w rzeczywistosci. Po długim zastanowieniu stwierdzilismy, że najpiękniejsze są Obrączki gładkie, klasyczne z żółtego złota. Na pewno będziemy je grawerować (Ania 26.08.2017 i Artur 26.08.2017)❤ Kochani więc widzicie bylismy nastawieni na białe i żółte złoto ale stu procentowa decyzja padła na złote, klasyczne! ❤ Aaaa i jeszcze Wam powieme; gdy Obrączkę założyłam na palec nie chciało mi się jej zdejmować!! Jest przesliczna! Czułam się już jako żona Artura! ❤ Aj cudownie! Obrączki wybrane a my zadowoleni! ❤❤
❤ Samochód Ślubny
Na Targach Ślubnych wybralismy samochód do slubu. Jest to piękne, białe auto Audi A5❤ Niedługo będziemy wybierać tablice do niego i jakiego koloru będą na nim przybrane kolory kwiatów żywych . Myslę że pójdziemy w jasno różowe kwiaty i białe piórka❤ Myslę, że będzie to wspaniale wyglądać! ❤

Uciekam spać Kochani, Trzymajcie się cieplutko❤
Dobranoc! ❤




Brak komentarzy: