czwartek, 26 stycznia 2017

❤ Wracam do systematycznego blogowania po długiej przerwie ❤

Hejka Kochani❤

Dawno mnie tu nie było, stęskniłam się bardzo za Wami i postanowiłam wrócić do systematycznego blogowania. Po ostatnim wpisie na Moim blogu minął miesiąc...

Powiem wam szczerze, że tęskniłam za pisaniem do Was wpisów na Moim blogu! Nowy rok- nowe życie, wielkie zmiany...? ❤ Odnosząc się do tego co przed chwilą napisałam w tym roku czeka mnie wiele zmian w życiu; slub z moim Arturem, urządzanie naszego wspólnego mieszkania oraz wiele innych przyjemnych rzeczy❤ Niedawno był początek stycznia a teraz już końcówka, czas biegnie jak szalony❤

26 sierpnia 2017 roku bierzemy slub z Arturem❤ W lutym będziemy mieli ustaloną godzinę slubu! ❤ Nareszcie! Jestesmy na etapie szukania zaproszeń slubnych.. Zastanawiamy sie czy nie zaprojektowac zaproszen samemu... Jak myslicie, dobry pomysl? Projektowal ktos z Was zaproszenia samodzielnie? Opłaci się to? Pytam Was Kochani dlatego że chciała bym się poradzić tych co projektowali sami zaproszenia bo jestem ciekawa jak to u Was wyglądało❤ Jak możecie napiszcie mi w komentarzu...❤
Jeszcze mamy w planie zrobić Księgę Gosci❤ Moim zdaniem jest to wspaniała pamiątka na zawsze❤
O podziekowaniach dla rodzicow i innych nie bede Wam pisała bo wiele osób z rodziny czyta mojego bloga a chcemy wraz z moim narzeczonym aby była to niespodzianka❤
Podziękowania na naszym weselu na pewno będą❤❤
Zamiast kwiatów na naszym slubie postanowilismy napisać w zaproszeniu aby przynosili zeszyty, przybory szkolne i wiele innych rzeczy❤ Postanowilismy, ze te rzeczy przekazemy do Domu Dziecka! Kwiaty uschna a na twarzach dzieci sie pojawi usmiech! Na pewno sprawi to radosc dzieciom❤ Moim zdaniem jest to piękny gest❤
Obrączki slubne bedziemy kupowac w Apart, naszym zdaniem jest to najlepszy salon jubilerski❤ Model obraczek mamy juz wybrany, postanowilismy miec polaczenie białego złota z żółtym złotem, bardzo Nam się ten styl obrączek podoba. Na razie nie chce Wam pokazywac wybranej obraczki (dopiero po slubie Wam pokażę, hihi), ale na pewno domyslacie się i wiecie jak takie obraczki wyglądają❤ Co do grawerowania obrączki jeszcze się zastanawiamy❤
Niebawem bedę jeździć po salonach i oglądać suknie slubne! ❤ Nie mogę się już doczekać!! ❤❤
Oglądając wiele filmików na You Tube widziałam, że wiele osób robiło koszyczki ratunkowe dla gosci. Chodzi o to, że na weselu (w damskiej i męskiej łazience) są dwa koszyczki i są tam potrzebne rzeczy dla naszych ukochanych gosci❤ Wiadomo, ze moze zdarzyć się naszym gosciom, że któremus się oderwie guzik, niektórych może rozboleć brzuch a jeszcze innych mogą poscierać buty.. A więc moim zdaniem koszczyczek ratunkowy na weselu to genialny pomysł. Na naszym weselu na pewno to będzie❤ Z tego co doczytałam i się naooglądałam w tych koszczyczkach powinny znajdować się: plastry na odciski, plastry na rany, chusteczki odswieżające i chigieniczne, dezodorant, wsówki do włosów, podpaski/tampony/wkładki higieniczne, nić dentystyczna, nici i igła, rajstopy/pończochy (4 opakowania różnych rozmiarów), chusteczki czyszczące do okularów, tabletki na ból głowy/brzuch, itd..., krem do rąk i wiele innych pomysłów, które wpadną nam do głowy. Wiadomo, że jedne rzeczy pójdą do damskiego a jedne do męskiego koszyczka, to jest akurat normalne. Pomysł swietny. A wy co sądzicie o koszczyczkach ratunkowych dla gosci na Naszym Weselu?

W niedzielę spotykam się z Moim Narzeczonym i wybieramy się na Targi Ślubne, które będą w Łodzi❤ Nie mogę się doczekać! Na pewno nagram Wam Vloga z niedzieli❤ Jeżeli ktos wybiera się na Targi Ślubne do Łodzi może jakos mnie poznacie (hihi). Pamiętajcie, jak mnie poznacie nie bójcie się do mnie podejsc, na pewno porozmawiam chwilę z Wami❤ Ja nie gryzę❤
Mam nadzieję, ze nie zanudziłam Was Tym postem❤
Jak pisałam na początku wpisy na blogu będą pojawiać się coodziennie❤

Zapraszam Was na mojego You Tube, są tam nowe filmiki:
https://www.youtube.com/channel/UCH6CXK9Ph0k5dFWfY-ihtJg/videos 

Uciekam spać, trzymajce się cieplutko❤
Dobranoc❤

Brak komentarzy: