sobota, 2 kwietnia 2016

Dzisiejszy wypad do Warszawy!

Dzisiejszy wypad do Warszawy!

Wstałam około 8;00 rano, ogarnęłam się, zjadłam śniadanie, chwila odpoczynku a później pojechałam do stolicy. Jestem lekko przeziębiona ale musiałam pojechać do Warszawy ponieważ mam tak kilka spraw do załatwienia! Powiem wam szczerze, że tylko jeden raz byłam na zwiedzaniu Warszawy więc za bardzo nie znam naszej stolicy. Z tego co pamiętam Stare Miasto, Łazienki są śliczne ale nie za bardzo to pamiętam! Szkoda, że miałam tyle spraw do załatwienia bo może byśmy pozwiedzali troszkę Warszawę! Borykam się z myślami że jeszcze nie raz będę w stolicy i przy wolnej chwili zwiedzę to miasto! 
Po południu pojechaliśmy odwiedzić moją ciocię a w domu byliśmy około 22;00. Po powrocie z Warszawy marzę tylko aby się wykąpać a potem pójść spać. Cudowny a zarazem męczący dzień.
A Wam podoba się Warszawa? Zwiedzaliście ją?


A na koniec zostawiam Wam zdjęcia kotki Tosi (kociak mojej cioci);




Dobranoc;*











Brak komentarzy: