piątek, 3 października 2014

O organizacji czasu;)

Jak wiemy każdy chce dobrze zorganizować swój czas ale nieraz się gubimy w niektórych sprawach i mamy bałagan w tym co mamy zrobić. Ten post piszę o organizacji czasu i jak zorganizować
sobie dobrze swoje plany/czas.
Najlepiej sobie kupić jakiś ładny kalendarz/notatnik a nawet chociażby śliczny zeszyt i tam
umieszczać swoje organizacje czasu;) Jak wam się nie podoba zeszyt można go ozdobić;)

- Najlepiej nie planować wszystkiego w ostatni dzionek bo wtedy się nie połapiemy, np. jutro jest sobota to dziś planujemy sobie co będziemy robić jutro. Gdy będzie sobota jak zajrzycie do
organizera to będziemy wiedzieć co mamy zrobić w ten dzionek a nawet o danych
godzinach.

- Jeśli mamy ogrom rzeczy do zrobienia, np. spotkanie z kimś, wizyta u lekarza, sprzątanie, itd. to zapisujemy sobie to aby niczego nie zapomnieć.

Ja zamierzam w najbliższym czasie stworzyć sobie taki organizer, dzięki temu
żadna sprawa mi nie umknie i nie wyleci z głowy;)

--------------------------------------------

1. Zawsze dzień wcześniej rozplanowujemy sobie dzień
2. Pilnujemy tego co zapisaliśmy żeby nic nam nie umknęło i żebyśmy nie zapomnieli
o niczym
3. Miejmy pod ręką kalendarz/organizer
4. Starajmy się nie przekładać zaplanowanych spraw/rzeczy do zrobienia
5. Zróbcie sobie przerwę nieraz
6. Nie miejcie nastawienia ,,nie chce mi się", tylko najważniejsze jest w tym
pozytywne nastawienie!

;) Powodzenia!

Brak komentarzy: