sobota, 3 września 2016

Wrzesień pełen motywacji! ♥

Hello Skarbeczki

Wiele razy zastanawiałam się jaką zmianę mogę podjąć w moim życiu aż tu nagle w mojej głowie pojawiła się myśl ,,Treningi, zero słodyczy i zdrowe odżywianie". Wiele razy podejmowałam takie wyzwanie, raz mi wychodziło a raz nie ale nigdy się nie poddałam! Po bardzo długim przeanalizowaniu tego postanowiłam to zmienić, nie na chwilę ale na zawsze!  W moich przemyśleniach było wiele stwierdzeń za i przeciw, ale przeglądając w internecie bardzo dużo inspiracji postanowiłam wziąć się za siebie a te złe nawyki żywieniowe zmienić na dobre! Jestem typem osoby która jak coś sobie postanowi to nie wycofuje się z tego, tylko walczy i idzie spełniać swoje marzenia i dążyć do wymarzonego celu♥ I to jest najważniejsze! Dzisiaj na spacerze pomyślałam sobie, że warto się zmotywować i podjąć takie wyzwanie! ♥ W tym poście chciała bym dodać, że codziennie trenuję i tańczę ZUMBĘ♥ 
Przemyślałam sobie skoro za rok mam ślub to pora zacząć się motywować!! 
Nie poddam się!!!! 

Dam radę!
Chciała bym dodać, że wy jesteście dla mnie cudownym wsparciem i za to wam dziękuję
Największym wsparciem jest dla mnie mój narzeczony;* Dziękuję Ci Arczi!

Pamiętajcie!!!!!!!
SŁODYCZE TO PUSTE KALORIE! Nie warto ich jeść!

Postanowienia/motywacja:
♥Zdrowe odżywianie
♥Zero słodyczy
♥Zero fast-foodów
♥Unikanie alkoholu/używek (jedynie okazjonalnie)
♥Ćwiczenia/fitness/zumba
♥Aktywny tryb życia
♥Dużo spacerów
♥Chodzenie wcześniej spać


Co zamierzamy zmienić w życiu?
♥Cierpliwość
♥Zero nerwów
♥Zrozumienie
♥Dużo uśmiechu
Wraz z moim narzeczonym zamierzamy zmienić to wszystko w naszym związku♥ Bardzo chcemy być cierpliwi, nie podejmować decyzji zbyt pochopnie i rozumieć się nawzajem! Kolejne nasze postanowienie to zero nerwów i denerwowania się na siebie♥ A ostatnia cecha dużo uśmiechu♥ Będziemy nad tym pracować! Uda się na pewno♥♥


W związku z moją motywacją codziennie będą pojawiały się posty dotyczące treningów, zdrowego odżywiania oraz zdjęcia związane z tym co jem i wiele, wiele innych.... 

A wy trenujecie? Lubicie zdrowo się odżywiać? 

DZISIEJSZY TRENING ZALICZONY!

Za tych co ćwiczą i zamierzają dbać o zdrowy tryb życia trzymam kciuki

Brak komentarzy: