niedziela, 20 kwietnia 2014

WiElKaNoC

Cześć!

Niedziela....
O 5 rano wstałam i potem poszłam do kościoła. Ciężko było
mi bardzo o tej godzinie spać, byłam bardzo zaspana że nie
wiedziałam co się dzieje wokół heh, bardzo wolno wszystko mi szło, masakra
jest o 5 rano wstawać ale na pewno jutro to odeśpię heh..
Potem zjadłam śniadanko wielkanocne z rodziną. Nie miałam wcześniej czasu napisać
bo odpoczywałam po świątecznym jedzeniu i spędzałam czas
z moją rodzinką:)

Pogoda dziś była ładna a potem niestety się ochłodziło bo była burza i padał deszcz...

(Zdjęć koszyczka nie mam bo nie zdążyłam zrobić, mama wyłożyła z niego
wszystko i był pusty, hehe)

Jak obiecałam dodam zdjęcia z dzisiejszego dnia:

------------------

Jutro jest śmingus dyngus, hah!
Ciekawe czy mnie ktoś obleje wodą ha...;O
Okażę się jutro.
Zaraz idę spać bo oczy mi się zamykają;]


Wielkanocno :)


Jutro życzę wam Mokrego Śmingusa Dyngusa ale wszystko możliwe że może padać deszcz i sam was obleje hehe...

Wesołych Świąt!



Brak komentarzy: